Σάββατο, Οκτωβρίου 13, 2007

Εφιάλτης


Ήμουνα λέει στη Θεσσαλονίκη , χωρίς όμως να θυμίζει τίποτα actual Θεσσαλονίκη , σε ενα εστιατόριο σε όροφο , καλόγουστο σε στυλ μπιστρό και προσπαθούσα να παραγγείλω μια κρέπα .

Ήταν κόσμος πολύς στο τραπέζι - κάτι σαν "μετά απο συναυλία" φάση .

Όταν λοιπόν ανάμεσα στα συστατικά της (αλμυρής) κρέπας λέω στο γκαρσόνι "ροκφόρ" , αυτός (ηλικιωμένος ψευτοκυριλές) σκύβει και μου λέει με νόημα :
- ροκφόρ ή "ροκφόρ" ?
- δηλαδή ? λεω εγω
τότε μου λέει με ύφος : απο το καλό που τρώεει ο κ. Νταλάρας...
Ο θείος (Νταλάρας) ήταν όντως εκεί , στη μια κεφαλή του τραπεζιού και αγόρευε σε κάτι παράγοντες (πλασέδες) ...

Εκεί κόβεται η σκηνή και είμαι σε sound check γκρούπ που θα έπαιζε μάλλον με το θείο παρατηρώντας έκθαμβος 2 πληκτράδες 3 κιθαρίστες και την υπόλοιπη poser-λαϊκο-νουδού μπάντα να τραβάν τα όρια του κιτς έξω απο το πλάνο και εγώ να ιδρώνω σε βαθμό απελπισίας .

Ξύπνησα , έκανε ζέστη μάλλον το βράδυ .

Μετά απο λίγες ώρες διάβασα οτι ο θείος θα κάνει secret concert . Λές ?

PS. Σιγά μην έτρωγε ροκφόρ , και μάλιστα απ' το καλό ο θείος !

6 σχόλια:

Leigh-Cheri είπε...

Κοιτάζοντας την πορεία του θείου, μάλλον ο ίδιος έχει γίνει..."ροκφόρ";-)
(Ποιο "ροκφόρ" είναι το "απ` το καλό"; Αυτό με την μπόλικη μούχλα;...)

Χα χα! Ο εφιάλτης ενός πληκτρά ήταν αυτός; Ήσουν που ήσουν Θεσσαλονίκη, δεν την έτρωγες καλύτερα την κρέπα όρθιος στη Ναυαρίνου;Εκεί ο θείος δεν θα καταδεχόταν να βρεθεί.

ΥΓ: Επιτέλους! Ξαναέγραψες :-)Νόμιζα ότι θα το κλείσεις.
Κανένα καινούργιο track?

Leigh-Cheri είπε...

Σήμερα σ` άκουσα κι έβαλα Coltrane το πρωί. Love Supreme. Καλό; (ή έχει και καλύετρο;)
Για να είμαι ειλικρινής, δεν το περίμενα (εγώ είμαι λίγο πιο...της ροκ/πανκ κλπ) αλλά μ` άρεσε πολύ. Ίσως ταίριαζε και με τη μέρα...ξέρω `γω;

...Thnx!

meez είπε...

Είναι όντως απο του καλύτερους δίσκους του το love supreme .

Και 'γω είμαι της punk/new wave/avant garde , τουλάχιστον έτσι μεγάλωσα , αλλά παρ' όλα αυτά ο coltrane "feels like home" .

welcome , fe :-)

Leigh-Cheri είπε...

Καλησπέρα! Καλησπέρα!
Σας είδα χθες στο "Έχει γούστο". Πολύ ωραίο σχήμα και η ορχήστρα άπαιχτη. Να ένας λόγος που λυπάμαι που δεν ζω στην Αθήνα (αν και όσο περνάει ο καιρός βρίσκω όλο και περισσότερους. Κάτι θα ξέρεις κι εσύ που έφυγες.)Κάτι τέτοια μόνιμα τα χάνω :-(
Επειδή δεν πρόσεξα αν το είπε, την ενορχήστρωση την έκανες εσύ; Όποιος και να την έκανε, συγχαρητήρια! Επιτέλους τα όργανα παίζουν!

Καλή αρχή, λοιπόν και ακόμη καλύτερη συνέχεια!
Δεν ξέρω πόσο θα το κρατήσετε, αν τύχει και κατέβω πάντως και είστε ακόμα στη σκηνή, θα έρθω. :-)

meez είπε...

Ευχαριστώ ευχαριστώ !

Ναι , εγώ έκανα την ενορχήστρωση , και το είπε η guru της τέχνης .

Επίσης , ήταν η πρώτη φορά που είπε σωστά το επίθετό μου .

έχω πάει 4-5 φορές , και ενώ πάντα το χαρτί που κρατάει γράφει "ΚΑτσουπάκης" (τυπωμένο) αυτή επιμένει "ΚΟΥτσουπάκης"...

anyway , σήμερα ξεκινάμε με τις κυρίες .

Θα πάμε μέχρι μέσα Ιανουαρίου , και αρχές Μάρτη θα έρθουμε και salonique !

θένκς εγκαίν
cats

Leigh-Cheri είπε...

Ουάου!
Αλήθεια θα έρθετε;
Περιμένω! :-)